sobota, 7 września 2013

Lekki omlet z warzywami bez mąki

Danie na każdą porę dnia. Ja jadłam na śniadanie, ale można spokojnie zrobić sobie na podwieczorek, a nawet na kolację. 
Można też przyrządzić dzieciom ponieważ omlet jest lekki - nie zawiera mąki. 


Składniki:
2 jajka
1 różyczka brokuła
2 łyżki kukurydzy z puszki
2 łyżki oliwy z oliwek do smażenia

  • Jajka rozbijamy do miseczki i mieszamy sprężynką
  • Różyczkę brokuła dzielimy na małe kawałki i dodajemy do wymieszanych jajek
  • Dokładamy 2 łyżki kukurydzy
  • Rozgrzewamy oliwę na patelni (u mnie patelnia do naleśników - ufam jej:) bo mi naleśniki do niej nie przywierają, więc miałam pewność, że omlet też się nie przyklei)
  • Przelewamy masę z warzywami na patelnię i na małym ogniu smażymy do momentu ścięcia się jajek. Następnie złożyć na pół i chwile jeszcze podsmażyć
  • Podawać
Na zdrowie!:)

Biorę udział w akcjach:)
Z dziećmi i dla dzieci  Wegetariańskie Śniadania


1 komentarz:

  1. Juz widze, ze moje dzieci by nie pogardzily! :)

    Milo, ze bierzesz udzial w akcji.
    Kasia
    lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń